REW!ND SEM 3->

Sabtu, 26 Januari 2013



Dimulakan dgn kalimah Bismillah..Assalamualaikum pembuka bicara :)
bersua kembali kite dlm blog  ENAMKEPALA  setelah sekian lamenye blog nie menyepi..
al maklum la kami agak sibuk menguruskan hal masing2.ambuii..sibuk mengalahkan org VVIP :p hehe xde kesempatan nk update kt u allzz.

still u remember about us?? waa tetbe ayat omputeh terkuaq:P hakikatnya mase kitorg pnuh dgn menyiapkan esenmen,quiz,test,presentation..majlis 2..majlis nie..terasa kepenatan di situ..ape yg mampu ialah menjalani setiap hari kami dgn doa & senyum smpai ke telinga..perghh!!nampak beno dramatik ayat nie..haha

 sem3 nie byk kenangan pahit manis yg telah kami rasai..Syukur Alhamdulillah kami dpt lalui walaupun perit tetapi percayalah kebahagiaan diakhirnya. 
ingatlah sesungguhnya Allah takkan menguji hambanya2Nya lebih daripada kemampuan mereka.Subhanallah Betapa kasih dan sayangnya Allah pada hamba2Nya. ++sedikit sebanyak telah memberi pengajaran dan mematangkan kitorg dlmmelangkah ke alam dewasa..(doq prasan umoq muda lg..hehe) padahal mmg muda sentiasa:)

pasai study..kami dpt lec yg buley going-on ++ kemunculan dak integrasi menambahkan bil dak kelas kitorg.pergh padat xpadat la..sebaik bkn cm dlm tin ikan sardin
(doq merapu apa la^^)mne taknye..bkn nk merungut ka apa..just in reality.. kami ni kena pakat2 rebut krusi meja ble time kls..da mcm kembali ke zmn kanak2 RIBENA..(uihh sedap uh..lame xmnum tuu) itula yg kami kena ngadap spjg sem nie..dgn subject yg smkin lame mkin adventures..brula student namanya..kan!kan!dan sem nie jgk la byk rahsia2 yg disimpan rapi oleh dak kls DNS tlh selamat dibongkarkan..haa apakah itu??ingt x time exam..kt paper tulis-->jgn buka ini semua adalah SULIT.betoi ka??hehe gurau2 ayat je.pape pun  THANKS pd sume yg beri kerjasama dgn baik dan Alhamdulillah semoga ukhwah DNS terjalin dgn penuh kasih sayang dan saling menghormati :)  

kami xhangout slalu cm sem1 dlu..slalu kuaq xckup forum..sat dgn yg ni..sat dgn yg tuu.cam2la..besala pnuh ngn aktiviti nie..projek nuu..haha..masyuk la konon..income ke laut ja.hehe..tp yg penting : time kelas kami sentiasa habiskan masa bersama.itula masa terbaik wat kami LIMAKEPALA..eh2 sorg lg mn??aihh toksah doq kalut!!dya sentiasa ngn kami walau nun jaoh di UITM Merboq <Iffah Bt Khairul Amir> :) teruihkan perjuanganmu! doakan kejayaan kita bersama.Amin..

Intan  " Budak Comel " slalu menjadi mangsa buli kami...hehe.cian kat ang intan!maaf naa..jgn smpan dlm hati :) kami doakan jodoh ang bkn dgn si Dia ;-) betul x cik Siti Nur Zubaidah?? haha..ang geng mana?? :-p

Ana kui lama kui terserlah bakatnya..bru kami taw dlm drinya mengalir darah seni..haha..
 sgt berbakat dlm lakonan dan nyanyian.. wow superb Ana!! dgn lgu Muara Hati Ost Adam Hawa.sgt lyn dan mengasyikkan..hehe..ana jgn mare naa..senda gurauan ja ngn ang :p

Wan plak semakin menjadi jadi keintelligentnya wlaupon sem ni xbyk bsuara..eake!!
 mgkn bru nk matang kot :p oppss terlebih sudah..naya la..ang jgn tibai aku!!just kidding :) thanks naa slalu tunjuk ajar kt kami.<Miera Noordin ang jage baik2 taw:Pkonpem aku kena smackdown ngn depahaha biaq p la :p

Ami cam besala doq senyap2++senyum2 ja keja dye.hehe.diam2 pun ubi berisi.
penuh ngn program2 ilmu..boley la manfaatkan ilmu yg apa pd kami dan yg lain :) abesla..penat la nnt kena layan kerenah kami. Ami tetap dgn senyuman ;-)

 haaa cu plak ape cer?? haaa ni yg nk gtaw..sebenaqnya....!!!! haha xdak pape pun..hehe saja wat suprise kt hangpa :) just I want tell the truth that I'm so happy with Intan,Ana,Wan,Ami & Iffah..x lupe jgk pd sume DNS's Crew yg tlh mewarnai hidup ENAMKEPALA <3 :) uittt bru prasan pjg beno da entry nie..tp cm xpuas lg nk kongsi citer ngn hangpa..xpe2 byk mase lg..kte chill dlu..nk taw dak sem depan(sem4) kami da p LI..tata Muadzam Shah:'( Kami pakat pulang ke kampung halaman masing2.yeay xsabo nk duk kat uma (mcm xpnh blek kg je kan..huhu) doakan kejayaan kami ea kawan2..ok la nanti sambung lagi naa..insya-Allah pjg umo bjumpe lg :)
                                                           Maaf dipinta pada semua.
Wassalam.