perjalananku

Jumaat, 27 Julai 2012


sekarang jam menunjukan 11.00pm pada tanggal 27/72012 telah terlakar satu sejarah dalam hidup ku iaitu aku seolah2 berjalan di sebuah tempat usang dan agak mengerunkan,sepertinya tempat itu pernah berpenghuni oleh siapa dan untuk apa, aku sendiri tidak pasti..hati kecil ku bertanya jika ada penghuni di mana kah mereka,tempat itu kelihatan menarik cuma sayangnya ia ditinggalkan tanpa ada yang menjaganya..aku terus berjalan menerokai tempat tersebut, ya!! semua yang ada sudah pun kelihatan lama.sedang aku kusyuk berjalan tiba-tiba aku terdengar bunyi seretkan kasut dan bunyi bintu yang dibukan dan ditutup,bukan itu saja aku juga terdengar bunyi loceng yang menggerunkan timbul satu perasaan yang aneh di hati,tapi aku abaikan mungkin itu hanya perasaan aku sahaja,ku tinjau di setiap sudut yang ada,setia langkah dan perjalananku,ku susun dengan rapi agak tidak ada yang menyacatkan tempat itu dan mendatangkan bahaya keatasku...

padangan ku tertumpu disatu sudut aku terdiam sejenak,namun sukar untuk aku melihatnya lalu ku tiup habuk2 dan sawang yang menutupinya,("hasyiimm3").....sedang aku kusyuk membersihkan tempat itu secara tidak sengaja aku terfikir aku  tertekan button NEW POST owhh my english tiba2 tempat yang sebentar tadi usang bertukar menjadi seperti sediakala WAAA cuma dengan hanya satu sentuhan yang tidak disengajakan ajaib,semuanya dapat aku lihat dengan jelas.lama aku perhatikan tempat ni laaaa rupa nya blog ENAM KEPALA....

:)bermula dengan satu langkah,berakhir dengan satu sentuhan dan aku pun berlalu aku pergi.. 

 (งˆ▽ˆ)ง ♫ ♥ ♫*•.¸¸.•*(งˆ▽ˆ)ง