-salam rindu-

Rabu, 10 Jun 2015

Assalamualaikum!hai

setelah sekian lama aku dengan secara  tiba-tiba terpanggil untuk update entry yang ke errr!! selepas 3 tahun plus2 :) faktor tak dak kerja mungkin menyumbang 0.009% sebab-sebab lain hati ni terdetik nak menjengah blog kita! okay kita ! ramadhan kan dah nak tiba dan tiba-tiba jugak terfikir ramdhan pertama di muadzam boleh dikatakan tiap-tiap hari keluar bandar dan mesti berenam haa itu saja lah sebabnya (motif?) okay kiranya, insya'allah ni bakal jadi ramadhan kedua aku tanpa hampa..

sekarang 10.51 a.m aku Intan Muniroh binti Mohd Tahir pada yang dah lupa nama aku tu take note,sedang buat-buat sibuk macam banyak kerja padahal  apa pun tadak, rindu gila kat hampa serius tak tipu
(tolong la percaya :p  ) 
apa yang aku fikir tentang hampa 

okay amy tengah buat emm buat er kita mula dengan chu la aku tau dia tengah tidoq la ni pukul 1 baru bangun masak untuk suami,ana baru habis comtia A+ tengah tunggu tawaran untuk further study dekat Universiti Curtin di Perth (jumpa mat kirim salam naa) ,ifa secretary  CEO syarikat Pemasaran , wan dan juga selaku designer blog ni dia tengah buzy buka syarikat sendiri almaklumlah sekarang dah jadi senior web designer dekat sebuah syarikat terbesar di asian ni, nak mula bergerak solo plak katanya,lagi sapa lagi oh amy belum kan amy emm amy ek! (krik krik krik) 

dan apa yang sebenarnya hampa buat (krik krik) tapi chu betul dia tido! 

-salam rindu-